Ya Allah, tika Kau hadiahkan aku sahabat, Kau jadikanlah hatiku bersyukur atas kurniaanMu. Kau jadikanlah hatinya berlapang dada memerimaku. Kau jadikanlah sahabatku ini sebagai teman seperjuanganku, peniup semangat jihadku, saling bantu membantu memikul amanah dakwah agamaMu. Kau jadikanlah ukhuwwah ini disemai atas landasan redhaMu, teguhnya atas cinta padaMu, dilindungi dari maksiat dan hal-hal yang melalaikan kami dari mengingatiMu. Ya Allah, bahagiakanlah hatiku dan hati seluruh sahabatku dengan cinta kepadaMu. Amin.


Monday 6 December 2010

another helpless week -.-

Ape perasaan korang bile dalam satu minggu tu duk buat benda same je?
mesti bosan gila kan kann .
aku ni asyik mukabuku, skype, blog-ing and so on - -"
seriuosly la aku ckp mmg bosan gila gila tahap tera-bite >.<
i've found that skype tu best jugak la :')
tapi malangnye kawan aku berapa kerat je ade -.-

cuak gile bile pikir balik da dkat 2011 ni,
na kne jadi pemimpin. kakak senior.
gila lahh

ape ni member sume pakat na lari skola lain, kauorang da ta sayang aku ke ?
SMiK best laa.
cume bosan sedikit kott :P
(memang tabole dinafikann :D)
btw, stay tuned je kat smik ye. ala 5 years is not a very long journey, rite ?


iLOVEmy friends <3


lots of LOVE;
nurhidayahSYAHIRA



No comments:

Post a Comment