Ya Allah, tika Kau hadiahkan aku sahabat, Kau jadikanlah hatiku bersyukur atas kurniaanMu. Kau jadikanlah hatinya berlapang dada memerimaku. Kau jadikanlah sahabatku ini sebagai teman seperjuanganku, peniup semangat jihadku, saling bantu membantu memikul amanah dakwah agamaMu. Kau jadikanlah ukhuwwah ini disemai atas landasan redhaMu, teguhnya atas cinta padaMu, dilindungi dari maksiat dan hal-hal yang melalaikan kami dari mengingatiMu. Ya Allah, bahagiakanlah hatiku dan hati seluruh sahabatku dengan cinta kepadaMu. Amin.


Friday 20 August 2010

4 Imtinaan ♥

salam,
taun ni form 4 mmg best !
ade byk memori pahit, manis, masin, masam (-.-")*Err,ade ke ?*
aku rse msti tak boleh lupe memories taun ni .
da dekat akhir tahun da
pastu nnt tggal lagi 1 thn je duk menimba ilmu kt bumi SMiK yg berkat nih T_T













*Hurmm . tgk pic ni rse klakar la . mke aku nmpk chubby sgt ;DD*




*pic ni mmbuatkn aku mkin sygkn SMiK !! sobsob~*








AKU SAYANG KORANG SUMEsume ! !




p/s ; thnks to Fieqah for those pics ;))


3 comments:

  1. salam dayah, jeles ak tngok pic korang tu. smart gak. rinduuuu korang sume :'(
    sobsob~

    ReplyDelete
  2. wasalam beela, ktrg pun rinduuuuuuuuuu kaw ;'(
    sobsob~
    kami mnunggu kdtgnmu ;D

    ReplyDelete